czwartek, 19 stycznia 2017

smakosz kawy.

Moja mama bardzo lubi świeżo zaparzoną kawę. Po prostu uwielbia, mało tego, pije ją w dużych kubkach i sypie czasem dwie czubate łyżki. Każdy, kto do mamy przychodzi i to widzi, mówi, że zaraz zejdzie na zawał. Robi tak już tak od kilku lat i nic jej nie jest. Pomyślałam ostatnio, że kupie mamie młynek do kawy.
Dzięki temu sama będzie sobie mielić kawę, a nie kupować zmieloną w sklepie. Będzie zdrowiej. Koleżanka, która tak samo jest smakoszem kawy, poradziła mi kupno ręcznego młynka, ale ja wiem, że mamy ręce nie są już tak sprawne, żeby mogła ręcznie mielić ziarna. Muszę pomyśleć o innym rodzaju. Znalazłam bardzo dobry poradnik, który przedstawia wszystkie rodzaje młynków razem z cenami. Muszę polecić go koleżance, może zmieni zdanie:)

http://zakupowyporadnik.pl/jaki-mlynek-do-kawy/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz